Jump to content

#makewarriorsgreatagain


Recommended Posts

Posted
В монка

ну я тоже вот не давно бил в друида с фулл проками, выше 98к ну никак не бьет

Posted
ну я тоже вот не давно бил в друида с фулл проками, выше 98к ну никак не бьет

Раньше 65-70к было при условии что прокнуло абсолютно все

  • Administrators
Posted

Будет исправлено, http://forum.pandawow.ru/showthread.php?t=214051 фейк репорт.

Я проверил DBC нескольких версий: 5.0.5, 5.1.*, 5.4.0, 5.4.2, 5.4.7 на примере Slam и Seasoned Soldier.

 

Slam , как и в первой версии Mists of Pandaria, как и в последней наносил % урон:

Effect 1: Id 31 (SPELL_EFFECT_WEAPON_PERCENT_DAMAGE) RegularDifficulty

BasePoints = 275

Targets (6, 0) (TARGET_UNIT_TARGET_ENEMY, NO_TARGET)

 

И Seasoned Soldier увеличивал урон аурой:

Effect 0: Id 6 (SPELL_EFFECT_APPLY_AURA) RegularDifficulty

BasePoints = 25

Targets (1, 0) (TARGET_UNIT_CASTER, NO_TARGET)

Aura Id 79 (SPELL_AURA_MOD_DAMAGE_PERCENT_DONE), value = 25, misc = 1 (1), miscB = 0, periodic = 0

 

Effect 1: Id 6 (SPELL_EFFECT_APPLY_AURA) RegularDifficulty

BasePoints = -100

Targets (1, 0) (TARGET_UNIT_CASTER, NO_TARGET)

Aura Id 107 (SPELL_AURA_ADD_FLAT_MODIFIER), value = -100, misc = 14 (SPELLMOD_COST), miscB = 0, periodic = 0

SpellClassMask = 00000080 00000004 00000000

 

Modified by упоминается для тех спеллов, которые изменены от эффекта SPELL_AURA_MOD_FLAT_MODIFIER : Shockwave, Bladestorm и т.д. Только потому, что у этих спеллов нету нормализированного урона, у них просто SPELL_EFFECT_SCHOOL_DAMAGE.

 

Поэтому, я пришел к мнению, что это баг wowhead-а, а не изменение от blizzard. Потому-что если бы это было оф. изменение о котором пускай даже забыли упомянуть в блюпостах и т.д. то, как минимум, это можно было бы отследить в дбц клиента, но нет.

 


Will be fixed, http://forum.pandawow.ru/showthread.php?t=214051 fake report.

I've checked DBC of some versions: 5.0.5, 5.1.*, 5.4.0, 5.4.2, 5.4.7 for example on Slam and Season Soldier.

 

Slam, in the first version of MoP is the same as in the last one:

Effect 1: Id 31 (SPELL_EFFECT_WEAPON_PERCENT_DAMAGE) RegularDifficulty

BasePoints = 275

Targets (6, 0) (TARGET_UNIT_TARGET_ENEMY, NO_TARGET)

 

And Seasoned Soldier was increasing damage by aura:

Effect 0: Id 6 (SPELL_EFFECT_APPLY_AURA) RegularDifficulty

BasePoints = 25

Targets (1, 0) (TARGET_UNIT_CASTER, NO_TARGET)

Aura Id 79 (SPELL_AURA_MOD_DAMAGE_PERCENT_DONE), value = 25, misc = 1 (1), miscB = 0, periodic = 0

 

Effect 1: Id 6 (SPELL_EFFECT_APPLY_AURA) RegularDifficulty

BasePoints = -100

Targets (1, 0) (TARGET_UNIT_CASTER, NO_TARGET)

Aura Id 107 (SPELL_AURA_ADD_FLAT_MODIFIER), value = -100, misc = 14 (SPELLMOD_COST), miscB = 0, periodic = 0

SpellClassMask = 00000080 00000004 00000000

 

Modified by is listed for spells, that modified by SPELL_AURA_MOD_FLAT_MODIFIER: Shockwave, Bladestorm etc. Only because these spells don't have normalized weapon damage, they have SPELL_EFFECT_SCHOOL_DAMAGE.

 

That's why I think that it's a bug of wowhead, not a change by blizzard. Because even if it was a hotfix by blizzard that was lost in blueposts, it should be able to find these changes in game DBC , but I didn't find any proves of it.

[/hr]

  • Like 9
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 327 Guests (See full list)

    • There are no registered users currently online
×
×
  • Create New...