Veynnzy Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 (edited) 1. Демонические врата 2. У нас первый заряд появляется где-то спустя ~ 21 sec (видно на видео) 3. Первый заряд должен появляться буквально сразу, как только были поставлены демонические врата (будет показано на видео) 4. Всегда 5. PandaWoW Fun/x100/x1/ 6. 8/10 Видео (PandaWow): Прямая ссылка: Видео (Retail - BlizzCon): p.s. Буквально похожие репорты есть у Autschbatsch в EU разделе, но возможно репорт на русском будет более проще понять и его быстрее заметят Edited April 25, 2017 by Veynnzy
Repitchx Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 http://forum.pandawow.ru/showthread.php?t=204096
Veynnzy Posted April 25, 2017 Author Posted April 25, 2017 http://forum.pandawow.ru/showthread.php?t=204096 stop flood pls >>>>>>>>>>>>>>> p.s. Буквально похожие репорты есть у Autschbatsch в EU разделе, но возможно репорт на русском будет более проще понять и его быстрее заметят
Repitchx Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 stop flood pls >>>>>>>>>>>>>>> I linked mine, will be easier for them to fix. Also, I added ALL the bugs, instead of only 1.
Areown Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 кстати, если на пути стоит какой-нибудь роф или трапа, то игрок должен перелететь его/её или должен попасть ? и что насчет грипа? Еще пару раз был момент, когда дк грипал инстантно после нажатия гейтов, это нормально или такого не должно быть, но ввиду пинга можно притянуть ?
Veynnzy Posted April 25, 2017 Author Posted April 25, 2017 (edited) и что насчет грипа? Еще пару раз был момент, когда дк грипал инстантно после нажатия гейтов, это нормально или такого не должно быть, но ввиду пинга можно притянуть ? Играл на лайве дренора и всегда ставил граудинг перед использованием гейтов (против дк), но не потому что дк мог притянуть в гейты, а потому что радиус гриппа буквально позволял достать до конечной точки гейтов, ибо радиус самих гейтов, на дреноре был в разы меньше и зачастую грипп дк уходил в граудинг. А в сами гейты не знаю можно ли гриппнуть, но скорее всего нет. Про роф и трапу, само собой нет, ты попробуй заюзать гейты и поставить камеру боком, игрок летит довольно высоко от земли Edited April 25, 2017 by Veynnzy
Areown Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Играл на лайве дренора и всегда ставил граудинг перед использованием гейтов (против дк), но не потому что дк мог притянуть в гейты, а потому что радиус гриппа буквально позволял достать до конечной точки гейтов, ибо радиус самих гейтов, на дреноре был в разы меньше и зачастую грипп дк уходил в граудинг. А в сами гейты не знаю можно ли гриппнуть, но скорее всего нет. Про роф и трапу, само собой нет, ты попробуй заюзать гейты и поставить камеру боком, игрок летит довольно высоко от земли у нас роф срабатывает
Veynnzy Posted April 25, 2017 Author Posted April 25, 2017 у нас роф срабатывает Сомнительная тема. Создай варлока и сам посмотри, что там вполне высоко. Ну не знаю короче. В любом случае репорт не об этом.
Голубойтигр Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 (edited) Гораздо больше калят вары зацеперы:/ http://i057.radikal.ru/1704/ac/2a0e4caede49.png Edited April 25, 2017 by Голубойтигр
Administrators DeadMouse Posted May 18, 2017 Administrators Posted May 18, 2017 Как-то так. Будет применено после обновления. 1
Milorad Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 As you can see in the video Veynnzy linked, the gate arms itself in 5 seconds, same as the charge, both the animation of gate + first charge of gate should be 5 seconds. On pandawow it takes 15~ seconds for the animation of gate to finish. You should fix that aswell with this, will link more proof if needed. @DeadMouse
Autschbatsch Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 Veynnzy please translate Repitchs report. This gateway still gives me cancer. ty
Repitchx Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 Veynnzy please translate Repitchs report. This gateway still gives me cancer. ty Doubt it'll matter, Deadmouse is the most BIASED dev out there. - - - Updated - - - Как-то так. Будет применено после обновления. As a QA member, I can already spot a bug. LUL Green portal is sideways Can't wait for Heisenberg to handle the real reports.
Administrators DeadMouse Posted May 18, 2017 Administrators Posted May 18, 2017 As a QA member, I can already spot a bug. LUL Green portal is sideways Old random bug. For example wodempire have it too.
Noneedholy Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 (edited) So deadmouse didn't you say you will first fix all Shaman bugs ? Looks more like you are only fixing that stuff ur russian friend links you. You said it by urself that you will first fix all Shaman bugs (in skype) and yet you keep ignoring my Shaman bugs COMPLETLY. Try to be useful and please fix necessary bugs instead of this 2/10 usual bs fixes that are coming from you. At least Heisenberg knows abit about how to make this server better. You are just a hypocrite. I already cba reporting stuff anymore because its simply not getting fixed. Heisenberg doesnt have much time these days and important reports are just gonna get ignored by deadmouse. I like the fact how veynzi even told me that he told you to remove me from the QA section because im finding bugs no one had even thought about which mostly affects his classes. Cba doing the work for someone whos the best friend of the most biased person on Pandawow. Gonna wait till heisenberg is back. Go deadmouse, report me now aswell but the fact is that compared to us (who knows how to test bugs, to know how to find bugs no one else finds due retail xp e tc) PLUS the fact we made this project public on retail aswell (was linking my Pandawow stream several times in safety first + discord from people such as joefernandes or jahmilli) tells me that this server needs us to make it a cometitive Arena Server. You are fixing 1/10 reports, doing literally nothing useful by ignoring 10/10 reports and just listening to biased players (veynzi?). It's up to zeox but im freaking working for free and im not reporting bugs nor make this project even more popular when Deadmouse stuff about even R1 player are complaining already just ignores and visual glyphs fixes. Now it's up to you moved thread aswell due off topic Edited May 18, 2017 by Noneedholy 2
Autschbatsch Posted July 2, 2017 Posted July 2, 2017 (edited) Why is this report in only QA section? I'd like gateway issues to be resolved and not stay in this crap. Since I can't see anything else reported in this than the first gateway charge -> Moved to fixed section. Edited July 2, 2017 by Autschbatsch
Recommended Posts