Jump to content

Тотем заземления


Veynnzy

Recommended Posts

Posted (edited)

1. Grounding Totem

2. Похоже сбивается только прямым уроном от магии. Если дать Сглаз, Циклон или Овцу, то тотем остается на месте и продолжает свое существование, поглощая каждый каст подобного заклинания.

3. Должен сбиваться.

4. 29.05.2017 баг появился после обновления

5. Все реалмы

6. 10/10

 

 

Видео:

 

Edited by Veynnzy
  • Like 2
Posted (edited)
Видимо после великолепной обновы сносится только спелами моментально наносящими дмг. К пример живую бомбу магов он тоже поглощает и остаётся стоять. Edited by Лупоглазый
Posted
  Лупоглазый said:
Видимо после великолепной обновы сносится только спелами моментально наносящими дмг. К пример с живую бомбу магов он тоже поглощает и остаётся стоять.

 

Тип того, рефлект например потоковыми спелами вообще перестал сниматься, тестил молнией монка

Posted (edited)
  Katten said:
Тип того, рефлект например потоковыми спелами вообще перестал сниматься, тестил молнией монка

 

Если вар нажмет рефлект, то что будет с молнией теперь?

Edited by Veynnzy
Posted (edited)
  Veynnzy said:
Если вар нажмет рефлект, то что будет с молнией теперь?

 

Она просто будет бить вара, не снимая рефлект

Edited by Katten
Posted
  Katten said:
Она просто будет бить вара, не снимая рефлект

 

Сделай отдельный репорт, если не сложно.

Posted (edited)
  Quote

:) :) :) :) :) :)

 

 

 

 

  Quote
Fixed for all this and other harmful spells.

 

Testing at the moment, not working spells: (tested every class but will look into it once again wehn I find time)

Priest:

Mind Control

Shadow Word:Pain

Mind Vision

Mind Sear

 

Warlock:

Drain Life

 

 

Monk:

Crackling Jade Lightning

Chi Wave

Chi Burst

 

Mage:

Living Bomb ( does remove it but explodes while doing so ) It is supposed to cancel the effect of Living Bomb and Groundin Totem should fade.

 

Death Knight:

Gorefiend's Grasp

(Grounding Totem faded shortly after, look at second GIF)

e54dfc6ffbecffb325108468bca23968.gif

b320bfd1fe9687235a39e35db300cc5f.gif

Edited by Autschbatsch
Posted (edited)

Also I noticed something really weird:

 

Totem gets destroyed on 30yard range to the shaman.

( Only for Grounding Totem...)

 

dc313fa7419fa55669e878e843c21cd0.gif

Edited by Autschbatsch
  • Like 1
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted
  Morelleth said:
Тотем не поглощает следующие спелы:

прист: Dominate Mind Mind Vision Mind Sear

монк: Chi Wave Expel Harm

дк: Gorefiend's Grasp

(скрины: http://imgur.com/a/dT1U3)

 

Priest

Dominate Mind Fixed

Mind Vision Not Fixed. http://prntscr.com/g32d69

Mind Sear Not Fixed. http://prntscr.com/g32dp7

 

Monk

Chi Wave Fixed

Expel Harm Fixed

 

DK

Gorefiend's Grasp Fixed

 

 

 

  Quote
Quote Originally Posted by Autschbatsch View Post

Totem gets destroyed on 30yard range to the shaman.

+ этот баг еще есть

 

Fixed. http://prntscr.com/g32bq5

 

 

The main spells and most used ones has been areadly fixed, other ones has 2/10 max priority. It can areadly applied, but not 100% fixed.

  • Administrators
Posted
  Quote
Внутреннее зрение Not Fixed. http://prntscr.com/g32d69

Иссушение разума Not Fixed. http://prntscr.com/g32dp7

 

Interrupt it and grounding will disappear, it should be like this, as I understood. If no - show me a proof how it disappear immediately on apply, I will fix it.

You tested Mind Sear (there are nothing about it in the report), you must test Mind Flay.

Posted
  Zeox said:
Interrupt it and grounding will disappear, it should be like this, as I understood. If no - show me a proof how it disappear immediately on apply, I will fix it.

You tested Mind Sear (there are nothing about it in the report), you must test Mind Flay.

 

Hm, ok. I thought they were same logic as Mind control, my fault.

 

Mind Sear same icon as Mind flay.

 

Also:

 

Mind Flay Fixed

 

 

 

  \ said:
Interrupt it and grounding will disappear' date=' it should be like this, as I understood.[/quote']

 

If using this logic, then its Fixed. Thanks

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Mind Flay
40 yd range
Channeled
Inflicts Shadow damage to an enemy and reduces its movement speed for 3 sec.