Jump to content

[Mogu'shan Vaults] Spirit Kings / [Подземелья Могу'шан] Призрачные короли


kran_krestey

Recommended Posts

1) https://www.db.pandawow.me?spell=118135/

2) Не сбрасывается паладинским БоП (1022).

3) Должен сбрасываться при касте в человека со стрелой

(3:30). Сама стрела тоже пропадает.

 

Такое же поведение должно происходить со всеми снимающими стан способностями. Проверить возможности нет пока, но я проверю. Т.е. Icebound fortitude (DK)/Blink (Mage)/Ice Block (Mage). Мб еще что вспомню - дополю.

 

1) https://www.db.pandawow.me?spell=117708/maddening-shout

2) Не уверен, но на данный момент выглядит как будто триггером для пропадания дебаффа стоит "одновременное" внесение Х урона (40k@10NM). Тестировал в 2 окна, одетый персонаж почти любой способностью выбивал второго, второй же был голым и не мог выбить первого из дебаффа.

3) Должно быть как сумма урона за время действия.

 

1) http://mop.db.pandawow.me?spell=117910

2) Воины спавнятся корректно, но идут "свиньей", либо "2-мя свиньями". Т.е. идут в одну либо 2 точки.

3) Должны идти каждый в свою, прямо, линией. Любое видео, например

(4:05, но тут их 2, т.к. героическая версия).

 

4) 25.01.2021

5) PTR.

Link to comment

HM

1) https://db.pandawow.me?spell=117961/

2.1) Does not retalliate.

3.1) Boss should retalliate each damage tick he takes. I guess it is correct - https://db.pandawow.me?spell=129758

https://www.noob-club.ru/index.php?topic=21469.msg608481#msg608481

Ofc it's not so trusted, but if we accept that - all DoTs shoud be removed during shield.

2.2) There is no /emotion text at the retalliate moment.

3.2)

(0:19). Everyone who caused retalliate should be properly logged in /emotion i guess.

Don't think that is least priority due to it's nature. These shield iteractions caused a lot of wipes during retail times and raid should know their heroes. There is no other way, unfortunately.

AFAIK we should find all translation strings to that, but we all know that finding a video of wipe on youtube, during exact moment... meh.

 

1) http://db.pandawow.me?spell=117697

2) Same problem with /emotion

3) Emotion should be. For this one i can not even find a eng/ru/any other string, but i hope it's no such problem to improvise it based on above.

 

4) 26.01.2021

5) PTR.

Link to comment
  • Developers
https://db.pandawow.me?spell=117961/

2.1) Does not retalliate.

2.2) There is no /emotion text at the retalliate moment.

Emote Added. How this spell works currently: Boss has dots from players and decides to cast https://db.pandawow.me?spell=117961 -> all Dots are removed ->Shield gets activated -> Every direct attack that lands on boss, will cause retaliation (Since boss is not melee attacking, he will use - https://www.db.pandawow.me?spell=117921/massive-attack ).

So for example your warlock's legendary cloak proceed will not trigger this effect, but your hunter's arcane shot will.

 

 

L6yh7ql.png

 

 

Correct me if I am wrong, but that's how this spell should work?

 

 

http://db.pandawow.me?spell=117697

1) Same problem with /emotion

Added.

 

 

CDphr7D.png

 

 

Link to comment
  • Developers
https://www.db.pandawow.me?spell=118135/

Не сбрасывается паладинским БоП (1022). Должен сбрасываться при касте в человека со стрелой

(3:30). Сама стрела тоже пропадает.

Такое же поведение должно происходить со всеми снимающими стан способностями. Проверить возможности нет пока, но я проверю. Т.е. Icebound fortitude (DK)/Blink (Mage)/Ice Block (Mage). Мб еще что вспомню - дополю.

Fixed.

 

 

YV7RYHK.png

TYXMdQi.png

 

 

 

 

http://mop.db.pandawow.me?spell=117910

Воины спавнятся корректно, но идут "свиньей", либо "2-мя свиньями". Т.е. идут в одну либо 2 точки.

Main problem here was that with the release of our pathfinding system on PTR these creatures were now trying to find a path how to reach destination position (so I disabled it, and it fixed this current issue).

But there was 1 more issue here aswell, that mogu army did not form a perfect line, so I had to rework this mechanic completely, now it looks like this:

 

 

3Sjh2YF.png

UYVXws8.png

 

 

Link to comment
Correct me if I am wrong' date=' but that's how this spell should work?[/quote']

Dunno, there was no any iteraction while i tested it, boss was just standing still, and did nothing. I was hitting him with prot pally@crusader/shield

I see correct iteraction on screenshot, will retest.

 

- - - Добавлено - - -

 

Also your's explanation is totally right about shield/retalliate.

Link to comment
  • Developers
1) Maddening Shout

2) Не уверен, но на данный момент выглядит как будто триггером для пропадания дебаффа стоит "одновременное" внесение Х урона (40k@10NM). Тестировал в 2 окна, одетый персонаж почти любой способностью выбивал второго, второй же был голым и не мог выбить первого из дебаффа.

Done some changes to this effect, should work correctly now. Once player X loses the 60K absorb (heroic) - he will no longer be attackable by players who still have this effect.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...