Noneedholy Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 is there even a gm on x10 :D? waiting since 1 hour for a respond on my ticket ... juster said we have to stay online but rly dont wanna fell asleep here :/ noneedrdrood --> for my title reward Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ðionysus Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 I'm waiting too on XFun breddah.. Even if they don't do it today, they'll still do it on other days probably? Meh... xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noneedholy Posted September 9, 2015 Author Share Posted September 9, 2015 the problem is that i have to be online on that dead server LOL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ðionysus Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 just got mine now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Repitchx Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 just got mine now. i got mine as well. making a ticket in-game is the easiest way to get it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noneedholy Posted September 9, 2015 Author Share Posted September 9, 2015 thanks I am waiting since 1 1/2 hours that some1 respond to my ticket gz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dryanus Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 r1 pandawow !! gooooo hype ...... !!!!!!! you guys are the best !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemifest Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 r1 pandawow !! gooooo hype ...... !!!!!!! you guys are the best !! You forgot kappa. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noneedholy Posted September 9, 2015 Author Share Posted September 9, 2015 r1 pandawow !! gooooo hype ...... !!!!!!! you guys are the best !! excuse me sir ? and you are ? [ATTACH=CONFIG]91720[/ATTACH] close btw ^^ its fine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developers Neff Posted September 9, 2015 Developers Share Posted September 9, 2015 Title was given. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts