Jump to content

Recommended Posts

  • Developers
Posted

1. http://db.pandawow.me/?spell=108211, http://db.pandawow.me/?spell=81749, http://db.pandawow.me/?spell=108281, http://db.pandawow.me/?spell=15286, http://db.pandawow.me/?spell=124974, http://db.pandawow.me/?spell=126890, http://db.pandawow.me/?spell=108196, http://db.pandawow.me/?spell=108415, http://db.pandawow.me/?spell=108370, http://db.pandawow.me/?spell=51533 (http://db.pandawow.me/?spell=58879)

2. Хилят в % от обычного урона.

3. В пвп должны хилить в % от урона, который был бы без учета пвп силы (+% урон) и устойчивости цели.

 

Пруф - http://blue.mmo-champion.com/topic/252792-ptr-class-and-set-bonus-issues-part-ii/#post418

 

PvP

We're making a change to the way damage-to-healing conversions work so that the healing is not affected by resilience. The healing will be based on how much damage would have been done as if the target had no resilience. If you hit an opponent for 10K and have a mechanic that converts damage into 50% healing, your hit may land for 6K because of resilience, but the heal will still be 5K (50% of the unmitigated damage). This only applies to resilience, not to armor, Shield Wall or other forms of damage reduction.

 

This change currently includes Atonement, Glyph of Battle Healer, Ancestral Guidance, Vampiric Embrace, Nature's Vigil, Glyph of Siphon Life, Eminence, Glyph of Flame Shock, Leeching Poison, Death Siphon, Feral Spirit and Soul Leech.

 

Например, если урон по манекену 100к, моя пвп сила 60%, а устойчивость цели 80%, в пвп я нанесу: 100к*1,6*0,2=32к. И если спел хилит 50% от урона, то в пвп отхил будет не 50% от 32к, а 50% от 100к (т.е. от урона от манекену).

 

Кроме этого, на отхил должна влиять http://db.pandawow.me/?spell=134735

(http://blue.mmo-champion.com/topic/252792-ptr-class-and-set-bonus-issues-part-ii/#post427)

 

 

https://youtu.be/0rWJwMwbRnY?t=4m33s

от первых же доток по 3-5к, отхил шел по 400-500

 

Отхил у нас от дотки в 5к в пвп:

http://i.imgur.com/H3u2oqJ.jpg

 

Т.е. у нас посчиталось как 5136*0,03(родство)*1,24(пвп сила)*1,1(доспех)*0,4(усталость) = 84

Если урон по манекену был бы: 5136/1,6/0,2 = 16050

То тогда отхил должен быть: 16050*0,03*1,24*1,1*0,4 = 262

 

 

 

Оригинальный репорт - http://forum.wowcircle.com/showthread.php?t=567547

 

 

4. 20.07.2017

5. х5, х100, Fun

6. 8/10

  • Like 4
  • 2 months later...
Posted

слишком оп будет.

не ок.

и ты забыл химеру и узы духа - тогда по твоей логике на них тоже не должно влиять.

Posted
слишком оп будет.

т.е. вампирик по 325 единиц норма?)

  • Like 1
  • 3 weeks later...
  • Developers
Posted

Не сошлись http://db.pandawow.me/?spell=15286 и http://db.pandawow.me/?spell=108281

 

 

KrIAROe.png

 

28264/1,5077/0,2 * 0,4*0,4*1.3554 = 20327, на скрине 6783

 

d3Lq1B6.png

 

28940/1,60/0,2 * 0,5*0,4*1,42 = 25284, на скрине 45423

 

 

Предыдущий баг с объятиями вампира, когда они хилили столько раз, сколько союзников рядом, от каждого урона - исправлен.

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 233 Guests (See full list)

×
×
  • Create New...